piatok, marca 23, 2007

džast enadr sany dej


Spievam si Corinne Bailey Rae, lebo je taká akurátne optimisticky melodická. Mám v bruchu motýle a čokoládový vaječný likér. Mňamka.

Šla som domov dlho, a v tretine cesty sa mi vybil ajpod. Cítila som úzkosť, som asi závislá. Neviem či na ajpode alebo na Bryanovi Adamsovi. Ten chlap vie totiž strašne dobre rozletniť.

Chodila som dnes, veľa. Po kapucni mi stekali kvapky marcového dažďa a napitými nohavicami som šúchala o tmavý chodník. A napriek všetkému čo sa deje, vonku aj vnútri, pri mne aj mimo mňa, je všetko tak paradoxne bezstarostné, až je to super a trošku obavné zároveň.

A čo
a nevadí.

Stojíme v potravinách radu, predavačka je srandistka, strašne rozhadzuje rukami, až sa babička stojaca pred nami otočí, že radšej pôjde k tej pokladni vedľa. V košíku máme štyri kyslé smotany a tri balíky bylinných čajov. Smejeme sa, že držíme smotanovo-čajovú diétu a nenamaľovaná žena stojaca za nami vyzerá, že nám to verí.

V taške mi smotany vydávajú podozrivé zvuky. Kúpila som si dnes radosť: veľké náušnice a šedé tričko bez ramienok. Mám na duši taký fajn hrejivý pocit, že sa mi chce preskakovať ročné obdobia.

Sometimes you don't understand where I'm coming from
I´d just like to make you see that
I desire the simple things


Je to príjemné, držať medzi dlaňami to "mať sa skvele", že hej.

6 komentárov:

Žena od plotny 8:15 PM  

Kiez by bolo takych fasa dni viac. Vzdy, ked si uvedomim, ze ho prezivam, vylakam sa, bojim sa, ze utecie..

A obvykle to aj urobi.

:-(

Anonymný 11:33 PM  

nechcem byt hnusna, ale ta predavacka nebola nahodou v Tescu?
Lebo ja mam rada jej osobitost;)

lussul 8:19 AM  

hej, bola! niesi hnusna, preco by si bola? aj mne sa pacila :)

Anonymný 1:10 PM  

aj mne sa paci:) a vsak este tam je.
mne sa pacia taki ludia. aj dnes som pri takom jednom sedela, cosi hovoril vzduchovi a ja som sa chcela spytat ako sa ma;)

Anonymný 10:54 PM  

rada si robím radosti typu "veľké náušnice a šedé tričko bez ramienok".

.
to veľmi poteší.

.
tento tvoj článok by sa hodil ako editorial do nejakého kultúrneho magazínu.

.
s farebnou obálkou, s farebnými plavkami a farebným slnkom.

lussul 5:50 PM  

:)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP