sobota, marca 03, 2007

bezoblačno


Mám akútny pocit, že mi každú chvíľu začne tiecť čokoláda ušami von a bude jej strašne veľa, tak ju zapíjam grepovým džúsom a plánujem skončiť. Padla už oriešková aj likérová. Šlape mi ešte odvčera večera, dlhý ostrov, betóny, ploskačka karibského rumu, a ďalej neviem. Už sa ale nesmejem. Všetky moje problémy teraz rieši Pytagorova veta a Staind. Prehlušujú kvapky, je to fajn mix na počúvanie, tak počúvam.

Toto len lebo najprv robím všetko čo ma napadne, aby som nemusela robiť čo mám.

A štve ma, že neviem preložiť slovo express dostatočne patrične.

5 komentárov:

germa 6:20 PM  

ja vždy robím všetko ostatné a nie to čo mám. To robím až o minútu dvanásť :(

Žena od plotny 5:49 PM  

Pripajam sa ku Germe, here the same.
Krom toho mam podobne zravu naladu, dnes som zufalo chcela papat cokoladovy puding a vo vnutri piskotky v kave namacene a kolieska bananu, ale nemame doma a von sa mi nechce. Mm :-(

lussul 8:36 PM  

ale no. nie tak pesimisticky! aj tak vzdy vsetko stihneme ako mame, no nie? co na tom, ze s troskou adrenalinu, to je zdrave predsa :)

Žena od plotny 11:00 PM  

veru tak blondy !!! Serem na skolu, ved mam prazdniny, nedela vecer to isti... A hotovo !

:-)

umbrella 9:26 PM  

lezú mi na nervy puntičkárske povahy, leziem si na nervy, skoro vždy najskôr urobím to, čo treba. bleeeee :o)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP