štvrtok, mája 17, 2007

peripetne


Mám novoaktivovaný intenzívny strach, že stratím kontrolu. Nad sebou, nad vecami okolo, že nebude všetko ako potrebujem aby to bolo. Keď ja to teraz tak potrebujem.

Nič nie je a nič nebude, teraz sa necíti, teraz nie je obdobie na cítenie. Tak idem s davom a spolunecítim, len občas nenápadne prežívam. Vôňu grepovej minerálky čo stála na štadióne a bola smiešna, dokonale skrútený vlas na svetri, noci preplnené snami pripeknými na trasfer sem, kukuricu z konzervy, a tak.

Rozliala som čaj po stole. Chcela som ho utrieť, ale nebolo čím. Mám teraz trošku výčitky, keď tam už nikdy nepôjdem, či sa náhodou niekto nenalepí rukávom a nebude na mňa nadávať, to by ma mrzelo.

I hope that you can find your way back
To the place where you belong..


Neviem, bolo mi dobre, trochu zima. Chcela som ti zavolať a povedať ti o orgováne a o tom čo chcem aby bolo, ale ty by si vzdychol a čudne sa tváril a ja by som to cítila na diaľku a to som nechcela. Tak som len sedela, hudba mi rozširovala vnútornú kapacitu až sa to dalo pekne precítiť, a páčili sa mi hviezdy na teniskách. V tom momente. Potom som nastúpila, nesadla si, a už som nemala energiu prežívať.

5 komentárov:

Anonymný 5:27 PM  

nemusis mat strach, ze sa ti nepodari, aby bolo nieco take, ako by si chcela, lebo priroda to vtedy zariadi lepsie :) aj ked sa nam to niekedy nezda, tazko prijma a este tazsie je naucit sa z toho tesit, ci aspon netrapit

Anonymný 8:29 PM  

aach, kde sa podela moja kontrola nad mojim ja? :)

zazracnica 11:11 PM  

ahoj blondava,
ja som vypila dnes hektolitre caju. a jeden pan sa "u nas" tiez trosku lepil o stol a potom som to utrela a on sa usmial a bolo to mile. spolubyvajucej tu svistia smsky a ja mam palnocnu veceru. a dazd uz nebubnuje na okno, co je trochu skoda. nabuduce zavolaj s tym orgovanom mne a ja ti poviem o tej tete co v elektricke vyzerala ako skriatok. a nikto nebude vzdychat:)

lussul 5:54 PM  

:)

ď.

Anonymný 9:15 AM  

a už nám zase niečo napíš, už sa tešíme....:)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP