sobota, mája 05, 2007

do krížov


Len tak si sem vhupnem
môžem
urobím to.
Prerýva sa dážď.
Potichu
hlasnejšie
na maxime.
Keď zavriem oči,
vidím gombík.
Myšlienky ho točia
a dážď mení
hluk
intenzitu
objem.
Padá ako točím. Sem a tam, neomŕza ma to.

Ak bude v pondelok pršať, pôjdeme fotiť. Mňa, pochmúrne. Dýchnem na zapršané sklo, nechám si zmáčať strapaté zlaté vlasy. Alebo aj nie, nezáleží odo mňa.

Šúpe sa mi nos, vyzerám kontrastne. Trošku pásikavo, trošku hlúpo. Ustráchane s vedomím, že nejako bude. Teraz je studeno s vlašskými orechmi.

Mám rada príjemné veci..

Asi si popíšem podrážku. Tak, aby bola popísaná, a aby som to vedela len ja. Bude to chcieť umenie,
chcem umenie.
Vcelku bytostne.
Nebaví ma stále o ňom písať
stále o ňom čítať,
nasávať ho od rána do večera.
Chcem ho v sebe
na sebe
chcem ho
chcem..
Len tu chcem byť
Len tu chcem byť s ním,
s mojim umením..

..budeš ním
aj keď sa unavím?

5 komentárov:

Daily Whinger 4:01 AM  

Merci beaucoup ;-)

Anonymný 9:06 AM  

si plná pocitov.

.
plná umenia.

.
prekrásne.

Anonymný 9:50 AM  

:)

zazracnica 12:15 PM  

pekne...
ale ved ho robis teraz robis to umenie blondava:)
mne tu hra katie melua a citam si tuto bodkovanu stranku. a tak to prijemne zapada do seba.
inak, sla by som na cokoladu. asi teraz otvorim tu skrino spajzu a idem nejaku roztopit... a potom mozeme daco vymysliet...sused tu krici, dali si na na travnik daku strasnu zeleznu konstrukciu okolo ktorej "by sa raz mali ovijat ruze"...a to teda velmi umelecke nie je. som sa nad tym rano rozosmiala, ze konar z jednej tej ruze pripli stipcom. modrym:)

lussul 1:01 PM  

ce fut in plaiser ;)

dakujem.

:)

veronika, nejako zacat treba, modry stipec je vcelku alternativny umelecky prvok ;)
pojdeme na cokoladu, coskoro. ale na taku so zmrzlinou, dobre?
teeda. teraz normalne rozmyslam ze si napisem tam hore "zapnite si katie melua a posadte sa.." :)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP