utorok, augusta 08, 2006

prozaizujem

Ja toto počasie milujem. Viem, nič sa nedá robiť, len sedieť doma a neproduktívne piť teplý čaj, aj keď je to teraz divné. Mám takú prozaickú, sentimentálno-povznesenú náladu. Ach, krásne to slová. A tak sentimentálne tápam vo svojich myšlienko-spomienkach, tých, čo sa stali, tých čo sa mohli, a tých čo sa chceli, a prichádzam k mnohým poznatkom. Sú vlastne zistenia o vlastných myšlienkových pochodoch poznatkami? Neviem. Skôr mi príde byť čudné, že zisťujem o svojich myšlienkach novoty až teraz.

Navodila som si vo svojom kráľovstve nevídané romantično. Zažala som všetkých 8 sviečok čo mám, jednu lávovú lampu a jednu tlmenú lampu so žltým svetlom na elektrinu. Aj by som si sadla do svojho mileného kresla a popíjala ten čaj, ale písať na papier sa mi nechce. Počítač je v tejto atmosfére priam deromantizujúci prvok, ešte keď ho mám tak dementne, že zo stoličky vidím len na jednu sviečku. A čo. Veď tu už nebudem dlho. Aj keď to hovorím vždy..

Ja toto počasie milujem. Ale nie v auguste..

4 komentárov:

3/4 2:15 PM  

Cas na novy laptop a potom sa len prestahovat do postele s vyhladom na sviecky.

lussul 3:52 PM  

novy laptop - hej, prostriedky nanho - ne :(

Nick 12:30 AM  

Tak coskoro bude 13 plat a bude aj notebook :) pekny darcek pre seba pod stromcek :)

Filip Struhárik 9:30 PM  

Ani laptop nie je bohviečo. Tiež som bol fest nahepený, keď som ho začiatkom prázdnin vychytal, ale zle sa mí píše v posteli. A zavadzá mi kábel od modemu, anténky v byte ešte nemáme... a asi ani mať nebudeme. Dosť bolo žiarenia!

A čo sa týka počasia... no, to je asi hlavný dôvod, prečo radšej nič nepíšem, bo od nudy myslím na také koniny, že aj mňa z toho štípu oči a nebudem vám radšej ubližovať... Hádam sa v septembri vrátim do starých koľají...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP