štvrtok, júna 01, 2006

na začiatok

Po náhlom spontánnom rozhodnutí otvoriť si blog na tomto serveri (ja za to nemôžem, že mi jeden nestačí) zisťujem, že napísať zmysluplný úvod je ťažšie než som predpokladala. Mohla som ho síce aj obísť a hneď vybaliť nejaké tie literárne útvary, ale nejako mi to nedá.

Všetky začiatky sú svojim spôsobom ťažké. A začať od konca? No neviem. Tak už tu nebudem zbytočne špiritizovať a srdečne vítam všetkych zblúdilých na tomto kúsku môjho internetového sveta. Ako rada hovorím, enjoy. Dúfam, že bude čo.

6 komentárov:

Nick 1:02 AM  

Tak teda vitaj :)

lussul 9:16 PM  

dakujem pekne :)

lussul 12:02 PM  
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.
lussul 8:36 PM  

ja uz ani neviem, v kazdom pripade som aspon otestovala moznost zmazat diskusny prispevok (bol odo mna), holt, ja bloncka :)

Anonymný 4:14 AM  

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonymný 5:54 AM  

Really amazing! Useful information. All the best.
»

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP