pondelok, júna 05, 2006

kompliment

Mám rada komplimenty. Dokážu ma neskutočne potešiť, obzvlášt od ľudí, ktorí mi niesú takí blízki. Pred pár dňami mi osoba patriaca práve do tejto kategórie povedala:

"I love that you say what you really think"

Táto veta zaznela ako reakcia na niečo, čo som po vyslovení hneď oľutovala, preto ma dosť prekvapila. Veľa ľudí mi moju priamosť a bezprostrednoť vyčíta, nie chváli. Preto mi urobilo radosť, že ešte existujú ľudia, pri ktorých môžme byť sami sebou a hovoriť veci, ktoré si myslíme. Bez obalu.

4 komentárov:

ostrovanka 4:53 PM  

no...hmmm... na uprimnost mam svoj nazor :))) od isteho druhu utekam stvrtou kozmickou :)))

lussul 8:36 PM  

ja viem, ale niekedy si proste nepomozem :)

Nick 10:15 PM  

Len pokracuj :) v uprimnosti pravdaze ;)

Daily Whinger 12:32 PM  

Len dufam, ze v tom vyroku nebola velmi jemna podprahova ironia. :-)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP