piatok, júna 02, 2006

drahoty

„Nerob drahoty!“ Povedal mi dnes kamarát. Robím? Ani som si to neuvedomila. Moje neúmyselné drahoty ho celkom vyviedli z miery, a mňa tiež. Ale iným spôsobom. Zistila som, aké sú tie drahoty vlastne skvelá vec. (Nie je to skvelé slovo? Drahoty, drahoty..)

Drahoty robia všetky deti, a nežnejšiemu pohlaviu nezriedka ostanú aj po dovŕšení dospelosti. Deti sa nimi snažia robiť zaujímavými, alebo si chcú niečo vydupať. Alebo si u nich chcú niečo vydupať rodičia a deti, ktoré sú vtedy na koni, z radosťou robia drahoty.

Drahoty spôsobujú pôžitok. Robíme ich, lebo chceme predĺžiť príjemný pocit nedostupnosti, vychutnávame si výhodu, ktorá nám je daná, pozíciu, že my sme tie, ktoré o veci rozhodnú.

Existujú však aj muži, ktorí robia drahoty a ako som si všimla, nie je ich tak málo. Priznávam, že pred mojim samotným znovuobjavením drahôt, som si myslela, že v dospelosti sú typické pre ženy. Omyl! Chlapi sa v nich vyžívajú rovnako. A nie že nie :)

4 komentárov:

Anonymný 9:22 PM  

Človeče, veď ty máš pravdu minimálne v mojom prípade ;-)

Nick 10:10 PM  

Tak tomu ver ze chlapi robia tiez drahoty .. a niekedy takeeee velkeee :))

Anonymný 11:48 AM  

drahoty su krasne provokacne:). Najlepsie su drahoty, ktore ti nieco drahe prinesu:).chichichi

Anonymný 5:54 AM  

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP