piatok, júna 30, 2006

chjo.

Je to vymazané. Definitívne.

9 komentárov:

3/4 1:09 AM  

22:47 a ty si doma pises blog? Tak to je vazne.
Ak je to o vztahu, ktory on nechce, tak ho do toho nenut. A nenut seba nutit jeho.
Skus nieco ine.

lussul 10:54 AM  

3/4 je to vazne.. ale prave som sa rozhodla ze budem situaciu zlahcovat.. az natolko, ze zapis, ku ktoremu si dal tento koment, zmazem.. a dakujem.. ani neviem preco mali tvoje slova taku silu.. alternativu mi neponuknes? ked mam skusit nieco ine..

3/4 1:53 AM  

Nepoznam ta. Ale to "nieco ine" nema byt nejaka "guru" rada. Napr. ja hram zajtra volejbal, teda beach.
Znic si telo, sportom. Zaspis od unavy a nebudes sa riesit. Ak nie si sportovy typ, citaj si. Ak na to mas, kup si letenku od Sky a vyber sa niekam. Len tak, na predlzeny vikend. Mozno zalezi od toho, co zvladnes. Ak si myslis, ze zvladnes, chod do kina a/alebo na kavu sama. A uzi si to. A premyslaj, preco si to uzivas. Ak ti vyjde, ze si neuzivas, napis to sem. Drz sa.

((Ak toto vsetko zavrhnes, vyries to ako blondina - chod nakupovat - :) prepac, nedalo mi))

Terra 8:49 PM  

nestihla som povodny clanok, ale komentar je aj pre mna trefa. bloncka drz sa. podla toho co pise 3/4 to zvladnes ty a aj ja :)

lussul 10:46 PM  

jasne, zvladneme to medenka, sak sme nejake zeny predsa :)

3/4, ja mam len zavazny problem, a sice ze ja sa mozem nicit aj zabudat, aj tak budem s tym clovekom travit cas, ci chcem ci nechcem.. to neovplyvnim.. a zabuda sa tazko ked sme stale spolu.. ale uz to ustupuje myslim.. dufajme ze naozaj :)

3/4 10:52 PM  

Kolega? Alebo nieco take, ked kazdy den. Tak to bude len zdlhavejsie, ale nie tazsie. Tak si najdu taku skoro-kazdodennu nahradu. Hm? Neviem co...;)

lussul 3:21 PM  

3/4, skusim to nakupovanie ;)

3/4 12:08 PM  

Skvele. Tak, hor sa do auparku. Pripadne inam - podla mesta. ;-)

Nick 11:55 PM  

Nakupovanie ze vraj pomaha :) a ak nie, tak budes mat aspon nove kusy handier na seba :) nic z toho nie je zlou moznostou :)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP