utorok, novembra 08, 2011

odteraz nanovo

Trvalo mi to dlhšie, ale nakoniec som sa rozhodla. Priznať sama sebe, ale aj vám, čo sem občas zablúdite, že sa so mnou niečo deje, niečo vskutku nevídané. Asi starnem, alebo ako to nazvať. Každopádne som dospela do stavu, kedy sa sama pred sebou (a pred vami samozrejme) nehanbím, že asi nie som taká emotívna a hlboko intelektuálna a všímavá a poetická a všetko ostatné, čo tento blog doteraz zo mňa robil, ako som sa cez neho mohla javiť a javila.

Nikdy nezabudnem, keď som veľmi veľmi dávno bola na prvom stretnutí s v. Bol to jej prvýkrát v mekdonalde. Sedeli sme oproti sebe, jedli sme hranolky, a ona, mnou na základe jej blogu považovaná za nežnú jemnú a krehkú vílu, povedala to slovo na p. To škaredé, viete ktoré. Dodnes sa z toho neviem celkom spamätať, a neviem sa ani rozhodnúť, či je to vlastne dobre, že my ľudia vôbec máme túto možnosť, robiť zo seba niekoho, kým nie sme, kým ani nevieme či by sme chceli byť. Ale o tom potom.

 Keď som pred piatimi rokmi začínala písať tento blog, úmyslom bolo vytvoriť môj malý súkromný priestor, kam si budem odkladať všetko to, čo si chcem pamätať tak, ako si to chcem pamätať. Tento blog má svoju históriu, vývoj, sú tu aj nejakí čitatelia, a ja mám pocit, že päť rokov je celkom optimálny čas na zmenu. Odteraz teda o inom. Rôznom, plytšom, veselšom. Ale ktovie, možno sa mi zase zachce patetizovať, táto jeseň je na to ako stvorená.

 Takže znova - vitajte!


5 komentárov:

3/4 2:13 PM  

finally

Daily Whinger 10:27 PM  

Vitaj späť.

Katka Bagočiová 9:20 PM  

Také niečo úprimné mi dobre padlo.
Tiež si hovorím, ako sa(aj)prostredníctvom blogu oslobodzujem od toho, kým nie som a dostávam k sebe. No aj tak to ešte stále nie som ja. Ale ten pocit oslobodzovania je katarzia.
Tak vitaj, nová bloncka:)arast

lussul 10:52 PM  

juu, dakujem vam, snad to bude navrat vo velkom style ;)

swarovski 12:29 AM  

stare znamosti nemiznu...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP