nedeľa, marca 02, 2008

teplé miesto

Dobre sa mi beží cez mláky, s dokladmi vo vreckách a rukou na hlave, pridŕžajúc baretku, nech ju neodfúkne niekam ďaleko, preč z môjho dosahu. A ani to nevadí, keď si v tieto dni zabudneme šále a zmokneme týmto dažďom, lebo je to príjemné, príjemné ako nohy od blata, ruka kopírujúca vodnú hladinu.

Používať zmysly, všetkých šesť a naplno, to by malo stačiť, aby si nikto nevšimol prázdninujúci rozum. Aspoň nateraz. Rozprávať sa s ohňostrojmi, prekračovať uvoľnené kachličky. V škole stojí ťažká vôňa dámskych parfémov, vystriedala smrad jedálne z podzemia. Stoja v hale ako rozhádzané farbičky, každá má kostým v inej farbe dúhy. Na záchodoch pred zrkadlom bojujú o svoj odraz, jedna si červenou kontúrkou skoro vypichla oko. Tie vonku držia kytice ľalií v celofánoch, obzerajú sa naokolo. Indícia k tomu, čo hľadajú, chýba.

Všadeprítomné nepretržité prepojenie, veľké rezané a paradajka na kraji taniera, máme pocit dvojakej plnosti.

Vybavuje sa mi uháňajúci vlak na dobré ráno, pravidelný dych, vnímajúca ruka. Fakt, že sa našli. Naše teplé miesta.

6 komentárov:

VS 11:36 PM  

salali potvorka, pojdeme na kavu, i lurve you:))

Anonymný 8:54 PM  

aké súkromné a teplé,

že to blato na topánkach nevadí je fakt, raz som tak šla z krakova a ráno bolo veľa blata, mala som brutálne nohy a všetci sa pozerali. a ja som sa trochu hanbila.ešteže som tam nebola sama :)

Anonymný 4:15 PM  

Veľmi pekné čítania. Všetky. :-)

miarmi 9:07 AM  

nuf

zero 8:09 PM  

ruka kopirujici vodni hladinu, vnimajici ruka, nalézání ...mam pred ocima silny obraz z Pokání - ruka Robbieho naplocho položená na hladině kašny, rozvířené vztekem BRiony, jako by ji chtel zklidnit, působivý symbol příštích událostí ..

lussul 9:35 PM  

tusim si to Pokanie pozriem.)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP