streda, januára 16, 2008

vlna

Strieborné, všade veľa striebornej, keď jej maľujem oči na elektropárty. Dá si vysoké opätky, farebné pančuchy a krátku sukňu. Zavesí si na krk kazetu a veľké okuliare. Cestou autobusom sa bude hanbiť, pretože prísť ako šarmantná príšera chce guráž. S glitrami natretými na lícach a ofinou do obočia, aby to z nej elektrošokovými pohybmi všetko opadalo. Smejem sa. Stále sa prezlieka, pripomína neónovú bublinku.

Cítila som úsmevom, nesúc k pokladni desať citrónov a ananás. Zdravá radosť. Potom som vzala tašky do tepla, a dlho opravovala dĺžne, ypsilony, skloňovanie, tri rovnaké slová v jednej vete. Dvíha mi to adrenalín, taká štylistika. Opravím a odídem, nie dlhšie, na to nemám vhodnú štruktúru. Ani písať charakteristiky postáv a analyzovať dej filmov. Len dojem. Len o ten mi ide.

Vnútri stále utekám, hovorím si, ako veľa toho treba urobiť, aby som bola kde chcem, aby som sa mohla sťažovať, koľko zbytočných povinností a ako precízne. Ktovie, ako dlho budem preč. Vnáram sa a je to príjemné, cítim si telo, bolestivo dobre ho cítim. Chuť, ktorá ostáva v ústach po kohibe, je ako slané tyčinky. Chce sa mi zmyť zo seba farbu červeného kresla, a vstať do žltého rána. Lebo farby sa menia.

2 komentárov:

Anonymný 11:36 PM  

citróny mi urobili sliny, aj strieborná farba, aj všetko, všetko..

filmy a dojem, ja som v stredu pozerala romantiku r. pilcherovej, kvôli švédsku,letisku skavsta, tým domom a bielemu oblečeniu,
lebo to je sila, vzpruha, nech je dej aký chce...

ale len po troške, aby neuškodilo :)

lussul 11:01 PM  

:)

dnes som jedla jeden z tych citronov, a mala som od neho tak zvlastne trblietave cele prsty. tak do strieborna. zvlastne, ako sa to niekedy spaja. zdanlivo nespojitelne.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP