štvrtok, decembra 06, 2007

tvoja červená obloha


..ma nebude prenasledovať.


Ohňostroj praská za spadnutou roletou, svetlá sa imaginárne mihajú pred očami, podobné koncertu shoegazeovej kapely, s farebnými žiarovkami a tvorbou siluet. Myslím na ovocie, čo pred chvíľou obsahovala oranžová miska, na celofán bez čokolády, studenú posteľ, ktorá sa dá rýchlo zohriať.


A tak si to urobil vlastným, so škótskym prízvukom. Keď si robím srandu, my russian accent, v skutočnosti je scottish. Nikto to nevedel. Lebo to nie je dôležité, je to nedôležité, ako reklamy na prášky na pranie, ktoré si ľudia pamätajú. Modrá sila, záverečný potlesk.

Pri jedle to vidieť najviac, a ešte pri tabuli. Ťahy ľavou rukou, treba najprv odstúpiť, až potom vysvetľovať, už si to pamätám, odkedy napísal, vysvetľoval, a neodstúpil. Metaforický sneh, prach z kriedy je na nose, na nohaviciach, umývadlá sa škodoradostne skrývajú. A tá neovládnuteľná chuť fúknuť, odfúknuť zo schémy nadbytočnú kriedu, rozkašľať prvý rad poslucháčov.
O-, o-, ovládnem sa.

Krv na papieri, krv na vetrovke. Krv v nás, nechceme ju darovať a všetko je ňou poznačené, chceme ju darovať a nemôžeme. Nízky tlak.

Myslím, prečo veci nie sú a môžu byť. Prečo veci sú a nemajú byť.

Vidím, keď klameš
všetci sme prekvapení
A ty sa vrátiš,
ty sa vrátiš.*



*The Twilight Sad

1 komentárov:

zazracnica 5:17 PM  

kokso. chce sa mi len hluposti hovorit. som sama v izbe. uzivam si to. sucasne mi hrabe. ale inak je to dobry pocit. tesim sa na stvrtok. chcela by som napisat. nie je co napisat. to ma serie. a okrem toho chcem jilla sandera pure.
pojdeme a vypijeme punc a nevytocia nas pchajuci sa ludia. a potom sa pojdem ucit stredoslovanske narecia.paci sa mi ten obraz s cervenou oblohou. a moznost ventilovat sa tu.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP