streda, apríla 18, 2007

shot down


Práve som sa rozsypala ako zle zaviazaný balíček karát. Takých malých, aké nosíš v bunde. Som totiž malá, primalá a prislabá, znášať toto všetko. Klamem telom ako okuliare z nezničiteľného plastu. Bolo to super a bolo by to super. A tak.

Vždy sa predstavuje. Keď nie je istota, tak sa predstavuje bojazlivo. Je jasné že nič nebude presne ako to chceme. Tak sa bojíme snívať konkrétne. Keď už zdanlivo držíme čo sme tak dlho chceli, zrazu sa to rozbije na milión kúskov ako ja pred chvíľou. Lebo som si predstavila. Stále to robím. Stále tú istú chybu. Akurát načas a predsa trošku priskoro. Nepoučiteľne naivne a dokola. No a teraz si môžem ísť trieskať hlavu o stenu napriek tomu, že to je za normálnych okolností tvoja parketa.

Idem nájsť posledné Geo a prečítam si ten veľký článok o nádeji, optimizme a tak. Bude to pekná rozprávka na dobrú noc. Taká nereálne snívavá. Tie sú fajn, kým sa ich nesnažíme prenášať do reality..

4 komentárov:

Anonymný 11:18 PM  

aj ja! aj ja som mala a prislaba. ale iba teraz, viem, lebo zajtra sa zobudim do sily. aj to viem.

zazracnica 11:21 PM  

najskor ze krasny obrazok
a potom ze..."bolo to super a bolo by to super"
...
rozmyslam ake by to bolo, keby som si nepredstavovala.ci lepsie alebo nie.
...
podla mna je to takto dobre
blondava:)

Daily Whinger 1:50 AM  

Tak, tak. Keby uz nebolo ani tuzob, ani nadeji, ani fantazii, kam by sme sa dopracovali?

motýľ 10:40 PM  

niekedy sa nase sny rozbiju, ale potom snivame dalsie, nove..tie sny nam pomahaju zit, uskutocnit nase predstavy.. a ked sa rozbiju, ide sa znova..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP