štvrtok, januára 25, 2007

čriepky


Je iné byť sám a byť sám. To len lebo som práve dočítala geo. Odporúčam. Čítala som aj evu. Tú pre zmenu až tak neodporúčam, nejako nedala čo som čakala.

I’m on the outside
I’m looking in
I can see through you
See your true colors
Cause inside you’re ugly
You’re Ugly like me
I can see through you
See to the real you


Dnes som si overila, že nemá zmysel dávať druhé šance. A ani žiadne ďalšie. Keď si s niekým nerozumiem takmer 10 rokov, netreba sa snažiť nič urovnávať len kvôli svedomiu, a ani pre nič iné. Znova a znova. Skončila som s tým. A aj s iným... s ním.

A som rada že som našla mieru únosnosti. Hľadala som ju pridlho. Heuréka.

Vstávam z popola. Za lepším zajtrajškom.

8 komentárov:

dievčatko s dáždnikom 8:21 PM  

ak nedáš druhú šancu, je možné, že ju nedostaneš ani ty...

aj keď po 10 rokoch už nejde o šance druhé, asi...

lussul 8:35 PM  

uhadla si. o dvojciferne :)

dievčatko s dáždnikom 8:43 PM  

tak potom už je dávno na čase niečo "skončiť"???

chce to silu... držím palce, nech bolí čo najmenej (všetko)

lussul 8:45 PM  

dakujem ti :) budem ju potrebovat.

Pecosita 9:30 AM  

davat druhu sancu po desiaty krat je vycerpavajuce. robim to stale dookola a uz nevladzem. ale vydz prestanem. skor, ci neskor. snad si sa rozhodla tak, ze sa ti ulavi.

lota 8:44 PM  

najtazsie na tom vsetkom je rozhodnutie. ja sa rozhodujem uz dlho, raz sa mi zda, ze to nejde a raz zase...ze mozno predsalen... Asi som sa mala narodit v znameni vah.-)

swarovski 10:54 PM  

waw

Žena od plotny 5:49 PM  

kiezby to slo tal celkom lahko .. obdivujem, zavidim.
cica Micc

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP