pondelok, septembra 03, 2007

zápis


Farby a obrazy
obrazy a odrazy
všade okolo
pestré, rôzne.

Hlasná elektronika
pančuchy v sandáloch
žlté dredy
hypnotické oči.

Jeden
druhá
tretia
štvrtý, porade.

Formuláre, tlačivá,
podpis sem
podpis tam
dátumy, nepopliesť!

Dobrý pocit
napriek všetkému
zábudlivosť
prináša smiech.

Do tašky dáždnik
do schránky mejly
do hlavy rozvrh
aj vyhlášku.

Zvedavosť
radosť
mladosť
pochabosť?


Inak, dajte si vyhľadávať v obrázkoch smiech. To vie urobiť náladu, ak ju ešte nemáte.

7 komentárov:

Anonymný 8:36 PM  

možno by bolo viac zážitkov aj pre mňa-ísť tam naživo.
my to máme v pohodlí domova za PC, ale figa z toho-aj tak to nejde;)

lussul 8:56 PM  

och. ja mam dost z toho rozvrhu. vysvetlovali nam to dve hodiny a aj tak to vobec nechapem :)

Anonymný 9:58 PM  

aach, ja som na tom bola rovnako, ale v tej chvíli mi to bolo požehnaním, lebo som verila, dúfala som, že všetko potrebné mi vysvetlí ten chalanisko sediaci vedľa, čo mi spadol skadiaľsi z neba;)
ty pochopíš, časom(to sa netýka len nás-nechápavých, ktorí potrebujú prísediacich:)

lussul 10:41 PM  

ale ja znebapadnuteho prisediaceho mat nebudem, kedze si to mame vsetko zapisovat onlajn.

och. truba. maturovala z informatiky a nevie si v tom spravit poriadok.

no nic, ved mam este dva tyzdne :)

Anonymný 11:17 PM  

to pochopíš, až sa prihlásiš do systému. To už budeš vedieť.Uvidíš;)

Anonymný 11:56 PM  

zápisy, zápisy, kôpka papierov a potvrdení, niečo vyplním zle a oni povedia: správajte sa ako dospelí a aj tak toľko toho popletiem...

a je mi jedno, čo hovoria, jedno, tí byrokrati...:)

lussul 7:25 PM  

presne presne :)

inak to je ako prekliatie, stale sa mylit v tych formularoch..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP