utorok, septembra 18, 2007

much kisses

Tak mi je.. dážď padá na naše duše, nielen na moju, keď kráčame po mlákach smerom na Dunajskú, mlčky, obom vlhnú oči, veľa slova strašne, lebo to vystihuje. Strašne chýbať, strašne veľmi, strašne nechcem. Že to bolo dávno, keď som mala toľko od plaču, ako dnes keď si som ti povedala to ja viem.

Treba to, dostať vnútro teplými čiernymi stopami von. Ale až tu, teraz, to je iná intimita, na plač som príliš hanblivá, vždy som bola. Neukážem, nechcem. Len jemu, teraz. Teraz, keď teraz znamená neskoro. Už to chcem inak, konečne, aby to bolo akurát načas, dúfam že niekedy, že to niekedy tak bude, konečne áno. Raz..

Zmyjem zo seba špinu dneška, vyspím sa do dňa keď odíde, aby som si plne uvedomila, ešte plnšie. Je to ťažké, rozísť sa s tými, ktorých chceme nasledovať. Ako hovorím že všetko bude dobré, lepšie, že sa nemá báť, a ako dúfam, že to tak nebude, že sa vráti a aj keď nebude rád, bude tu. Bude tu so mnou.

Kto je tu na to, aby povedal, že je to zlé?
Kto je tu na to, aby povedal, že to nie je správne?


crn*

3 komentárov:

Anonymný 11:20 PM  

pekne si napísala, že si príliš hanblivá na plač..

že len jemu, teraz...

.
našla som sa v tom, lebo aj ja len jemu ukazujem plač...

a som rada, že si dnes stihla aj toto:)

Anonymný 11:51 AM  

presne blondie..s tým plačom, aj ja som naňho hanblivá.
a všetko to ostatné- zimomriavky mnou prešli strašne.

Žena od plotny 7:16 PM  

"opustame tych, ktorych chceme nasledovat." Znie to ako surrealita, pritom je to len kruty zivotny paradox.
Neznasam ich z duse.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP