pondelok, mája 05, 2008

tváre

Mám prechodnú chuť počúvať džez alebo swing, niečo staré a melodické v zlej kvalite. Myslím na ráno za žalúziami a spotený chrbát, opuchnuté oko, raňajky do postele. Na splnené sny a bezsenné noci, kedy len dvihnem hlavu, skontrolujem toho vedľa mňa, a ľahnem si naspäť.

Keď zavriem oči, vidím zvýrazňovače všetkých farieb, tisíce papierov, ktoré nečítam a mala by som. Rozhodla som sa chvíľu podvádzať a kradnúť čas len pre seba, po týchto dňoch oživovania červenej a vône starých časopisov.

Slová potrebné
slová zbytočné
slová akékoľvek.

Niekedy nie je nič výpovednejšie než ticho,
niekedy nestačí ani tisíc. Slov.
Dnes mi to nevadí, našťastie prevažuje potreba výpovede gestom.

Začalo hrmieť. Nad strechami domov, ktoré vidím, sa blýska. Počítam si sekundy od blesku po hrom, baví ma to. V. mala pravdu, peknú búrku prajem. Cez búrky sa ľahšie dýcha, povedala, stále si to pamätám.

2 komentárov:

sedmokraska 10:20 PM  

aj ja pocitam tie sekundu. vraj ked to potom vynasobis 3.33333 periodickych tak ti vyjde ako daleko je ta burka. potom mam rada hadat ze ked je vela bleskov, ze ktory hrom patri ku ktoremu.

a slovne spojenie mala by som sa ku tebe nehodi...

VS 9:32 AM  

ooo
tesim sa
aj z intertextuality...
a z teba...
a ako nam je
lebo je to najlepsie, co sa stava este lepsim a lepsim
ja pocuvam lennyho a tesim sa na dalsi den...
ved to vies, ale :
mtr

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP