nedeľa, júna 17, 2007

bright

Cez búrky sa ľahšie dýcha, povedala veronika, a tým ma presvedčila. Cez búrky sa ľahšie dýcha, poviem si zachvíľu. Je to pravda, vždy si spomeniem, keď je mokro okolo mňa aj na mne. Nie je veľa takých viet, čo máme v hlave vždy pripravené prísť na um. Takých nedočkavých.

Okno je dokorán, fingujem prievan. Obloha má tie farby, tie pre ktoré ostávame v lete dlhšie vonku aj keď sú komáre a vnútri toľko roboty. Zachytávam ich cez sieťku, vädne mi orchidea, ona nemá rada slnko, nie ako my. Stále ma to zvádza, pozerať tam, v skle sa odrážajú pouličné lampy. Nezmyselne svietia na cestu, svietia na nezmyselnú cestu.

Snažím sa ju nájsť, hľadať všade. Neviem ako to bude, neviem. Je toľko plánov, chcem ich naplniť, všetky. Spestriť leto jahodovým mojitom a novými plavkami.

S h. si urobíme filmový maratón a dostanem lekciu grafiky. Pôjdeme do botanickej a fotiť. Už možno aj ja, uvidíme.

S b. si pôjdeme do metra kúpiť veľké krevety, potom si ich urobíme, lepšie ako boli v meku. Pustíme si k tomu trainspotting, ktorý podľa neho MUSÍM vidieť. A ja ho potom zoberiem do fk Nostalgia na film náhodného výberu, aby bol viac v obraze než ja. Bude rád.

S t. si na miletičke kúpime kilo hrachu a zase ho celý zjeme na lavičke pod jeho domom. Prejeme sa zeleniny a dostanem masáž, lebo bude lepší, stále je, len mi to skromne neverí. Mám rada také stávky.

Neviem ako to bude, dúfam že nejako takto, dúfam, že najlepšie možne. Stále tu sedím, čas beží. Už ho nemám veľa, pár hodín. Stále sa mi páči ten odraz lámp, ako mi nie je zima a ako mi prestalo záležať a inde začalo. Som prekvapene šťastná, tak veľa za tak málo. Výhodný obchod, skúsim ho uzavrieť aj so životom.


6 komentárov:

zazracnica 12:30 AM  

Ahoj,
tu sedim napoly mi pada net cize neviem ci sa toto odosle...
Sa mi paci, ze vela za malo. Alebo malo za vela- to je lepsie nie? Alebo to iste...
Slova sa opakuju, kazdy vecer je inak rovnaky...otvorim Dom duchov a magicky realizmus...
esteze to vieme takto prezivat, najlepsie ako sa da.
Dobru:)

Anonymný 3:10 PM  

skvelé!

Coy 9:38 PM  

:) Nadherne plany. Je krasne snivat...

Anonymný 8:21 AM  

Nádherne napísané.

lussul 4:50 PM  

dakujem .)

_nocode 8:23 AM  

fajn myslienky, hlavne s tym, ze niekde prestalo a niekde zacalo zalezat

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP