nedeľa, februára 04, 2007

šúchanie

Dnes bola reč o ceste. Ktorú zvolíme, ktorou budeme kráčať, aby sme boli spokojní. Ale v prvom rade aby bola spokojná spoločnosť. Ako správna egoistická egocentrička som sa teda radšej ponorila do seba a robila zábery rekreačným tempom.

Na obed peši, v dlhých, širokých a rifľových. K nim letné tenisky, lebo teplomer. Šúcham šúchavo, je sucho
môžem.
V ušiach vietor
aj vo vlasoch.
Šúcham sama pre seba
cesta
hĺbať
raz za rok
málo
divné
priveľa
inak iná
bohatá vnútri
aj keď vonku stačí
vedia klipkať
kurviť
a nie šúchať
inak iná
trpezlivosť
hĺbka
pomáha
šuch.


Mám črepy v rukách. Trošku režú, pichajú, ale prežiteľne. Do dlaní mi tečie voda(?). Poukladám si úlomky obďaleč, a skladám. Asi to má byť miska. Pekná, farebná. Skúšam, celkom to ide. Niektoré kusy chýbajú. Skladám pekne odspodu. Ak nejaký kus chýba, nahradím ho iným a dám lepidlo navyše. Lepšia miska s dierou na okraji, než na dne. Mám do nej liať vodu, načo by bola deravá? Tak ju zvieram v rukách, voda tečie, tečie a neuniká spodom. Moja miska. Chybná a predsa plní účel takmer dokonale. A estetická hodnota je pre ten kostrbatý okraj ešte vyššia. Možno.

8 komentárov:

3/4 10:47 PM  

olala...:)

verco 11:22 AM  

no cim dalej, tym lepsie vsak?
(ide ti to blondava:)

Pecosita 1:14 PM  

ej dievca...od teba si raz kupim knihu, resp. vsetky, co napises :)

dievčatko s dáždnikom 7:02 PM  

:o)

Anonymný 8:51 AM  

nie vždy chápem, ale rada ťa čítam :)

Anonymný 5:58 PM  

vnútorne sa šúcháš. jemne.

senzitívne. prekrásne.

lussul 9:54 PM  

:)

dakujem.

Pecosita 12:01 PM  

ja len,ze suchanie je tusim v mode...aj u nas :D

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP