nedeľa, júna 01, 2008

urban

Hej muž. Hej, muž. Chodí mi po rozume, po myslení. Zase prišli tie dni, kedy sa treba skrývať. Prídu naplno, a jediné miesto, kde bude bezpečne, bude balkón s exkluzívnou vyhliadkou o štvrtej ráno . Púšťam tade vlasy, plávajú vzduchom hore a dole a ďaleko, pomaly sa spúšťajú do zelenej uprostred sídliska. Zbavujem sa ich a nepociťujem stratu. Rozmýšľam, aké by to bolo, nemať ich vôbec. Aby mi bezbariérovo fúkalo na krk kedykoľvek, keď bude nablízku ventilátor, otvorené okno v aute na diaľnici. Ako by som sa nemusela česať, ako by sa to rýchlo umývalo a ľahko upravovalo, pár centimetrov a každý inam. Vôbec.

Počúvam hudbu, ktorej rytmus treba hľadať, pijem kávu lebo mi nechutí, lebo je to energia po noci plnej kultúry, lebo skúšky sa stále neskončili. Jeme len červené ovocia, pár dní si to môžeme dovoliť. Lepkavé líca, ruky, špinavé tričká, umožňujú vnímať šťavy intenzívnejšie.

Žijeme tento mestský život, v krátkych sukniach a šlapkách šúchame o teplé chodníky. Od Dunaja fúka a pomaly pribúdajú komáre. Všade sú cudzinci, každý si prišiel pre iné zážitky. Všetci fotia, chcú strvácniť farby súčasnosti. Nové budovy, nové zmrzlinové príchute, nové koncerty, nové plány, nové, nové. Pre toto je to skvelé: mesto hýbe myšlienkami, hýbe ľuďmi, hýbe ľudí. Mesto pulzuje.

6 komentárov:

sedmokraska 7:46 PM  

minule som si spomenula na ten pocit lahkej hlavy na vankusi ked som mala kratke vlasy. tu slobodu a praktickost. nuz ale co narobis ked chces byt krasna :)

a inak pekne. take bratislavsky letne. tvoje.

Daily Whinger 11:03 PM  

Az sa mi zacnelo po Bratislave. Ale ani Praha nie je zla :-)

lussul 11:48 PM  

whinger, odtial report o tyzden.)

Anonymný 8:55 AM  

to je ako kniha co som citala. o laske v mestach, v tej divnej sofii.

a tam im tiekla melonova stava po bradach a aj v nich nieco pulzovalo. ako tvoje meso..

a skusky sa raz skoncia a bude dobre :}

Denisa 11:24 AM  

Krasne... ako vzdy :)
Vystizne aktualne...letne,sladke,vonave,pulzujuce :)
Drzim palce na skuskach

Anonymný 10:10 AM  

šťavnaté postrehy, páčia sa..(mi) ;)

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP