sobota, mája 26, 2007

jedným krokom


Srdce bije rýchlo, nedokážem si predstaviť ako bude, keď budem rušená jej gestikuláciou. Od rána hlučne pília a prerývavo do toho detský plač z mnohých strán. Mám plnú hlavu, snažím sa jej dodatočne prirobiť kapacitu, nejde. Zobudila som sa s barokovou ofinou, ale hneď myslím na Johna Miltona. Či to nebolo vtedy? Chytá ma panika.

Ešte všetci spia, šla som si dole po pohár vody, nohy sa lepia na podlahu, to teplo. Ventilátor je pustený, vzduch aj tak stojí, revoltuje. A to už som sa dnes chcela zaoberať niečím celkom iným. Vnútri, stále vnútri. Ubíjajúce.

Včera sme rozoberali či len alebo . Či žijeme len raz, alebo raz. Či sú niektoré životné obdobia len také strašné, alebo také strašné.

Uhol pohľadu

uhol pohľadu.

Nikdy nezabudni.

13 komentárov:

Anonymný 9:53 AM  

nech je to akokoľvek, dnes ráno si ma rozveselila....s barokovou ofinou...

.
pekné ráno..

Anonymný 12:22 PM  

a mna zase rozfilozofovala. a to veru nie je dobre. takto hned zrana;)
vzdy sa snazim vstavat s "cistym stitom" a vela nemysliet, no ale pri tolkych podnetoch sa to teda neda. ale dakujem i tak;)

Anonymný 12:51 PM  

veru nedá...

.
a potom sa má človek ešte učiť...

lussul 1:51 PM  

tak ja sa ospravedlnujem :D

dievčatko s dáždnikom 10:49 PM  

je čas UŽ myslieť na také veci alebo EŠTE???

pekné...

zazracnica 12:39 AM  

som sa rozosmiala. nepanikuj.nepanikuj.oj veronika si spomenula na svoju maturitu z biologie...plac plac hystericky plac den predtym.stromy a risa rastlin-NIST, zvieratka-len ulitniky tusila DACO, otazka cislo 26..., ludske telo- HMMMH, dna...spirala...hmm...tmavy priestor v pamati.
A sla som s takou satkou na ktorej boli ruze a vysvetlovala s placom spoluziakovi ako "hen na tej borovici sa potom obesim, plody borovice su..(uz nepamatam) a tato ruza je zakrpateny ker pozostatok z x obdobia". Spoluziak miro len zvlastne pozeral. Asi si spomenul na biologicke labaky kde sme imaginarne pod vedenim profesorky (prezyvanej Rastlinka) krizili roznofarebne srstnante zajace a cez geny tipovali farbu ich toho..ochlpenia ci coho to. Alebo ze hnede a modre oci= x% vitazstvo hnedej.
Aby som to skratila.
Vytiahla som ulitniky.
Drzim palce:)

Anonymný 12:06 PM  

keby veronika nebola vysvetlila, neviem o co ide. a ja som si to citala len tak ako "subor slov a pocitov" a ono to ma aj celkom prozaicky zmysel!!
ja hlava derava..:))

lussul 6:00 PM  

veronika, logaritmicka funkcia! anglictina sice nebola presne podla predstav ale aj tak, priebezny stav 1 1!

bilinka, a co ked. aj "subor slov a pocitov" by stacil, nie? ;)

Anonymný 9:07 PM  

staci:) a tebe nadalej drzime palce..;)

Anonymný 11:14 PM  

kukni sem :

http://melanieelaine.blogspot.com/


.
(možno by ste mohli byť kamošky:)

lussul 6:26 PM  

anuk, no neviem, az tolko nenakupujem ;)



na same!!!!! :)

Anonymný 9:02 PM  

jupí!!!

.

a teraz kam?

zazracnica 12:27 AM  

paneboze blondava a verejne sa tu vystatovat...:D a este aj programovanie na jedna...och joj...takze ideme do mekaca:D? vcera som tam bola a mala som aj to koliesko sladke ajsikove:)tak som si na teba spomenula

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP