pondelok, septembra 25, 2006

o plači


Je tomu len pár dní, čo sa mi podarilo rozplakať sa na verejnosti. Šla som po ulici, pršalo, bola tma a zima a mne v iPode hrali The Corrs - The Song For Ireland. Nikoho som nestretla, ale aj tak som sa cítila zvláštne. Započúvala som sa do piesne a zrazu to nejako prišlo. Uvoľnené emócie, potláčané city, falošné presviedčania, krutá realita. Padalo to zo mňa v podobe slaných sĺz zanechávajúcich čiernu stopu. Nekontrolovateľne.

To je už raz tak, keď je vám všetko ľúto. Ale nie preto to píšem.

Dnes som šla prepchatou dvestodvojkou a oproti mne stála žena. Veľmi pekná žena. V čiernych ihličkách bola aj tak nižšia odo mňa, vyzerala tak naivne a seriózne. Zapozerala som sa na svetlách zase niekomu do auta a keď mi pohľad zablúdil späť k nej, plakala. Tiekli jej slzy, smrkala, a hlavne, snažila sa tváriť nenápadne. Odvracala hlavu od ľudí a jej slzy sa odrážali v špinavom okne trolejbusu. Výrazne dymovo nalíčené oči sa pomaly menili na rozpité machule. Tak nóbl oblečená, vyzerala plačúc strašne fascinujúco.

Po tomto všetkom nasledovala myšlienková úvaha, čo dokáže človeka zobrať natoľko, aby sa rozplakal tam, kde evidentne nechcel, potom prečo sa ľudia tak boja plaču na verejnosti (napríklad ja som na paranoju tohto druhu, hlavne čo sa porozchodových období týka, expert), prečo im robí taký problém prejaviť negatívne emócie a naopak tie pozitívne bez mihnutia oka. Že prečo sa stále všetci tvárime že nebyť občas pesimista a nemať aj zlú náladu je samozrejmosť. Pravdu som nenašla ani vo víne. Heelp! :)

9 komentárov:

Anonymný 6:42 AM  

Poznam. Niektore pesnicky som si musela z MP3 prehravaca vymazat, lebo ma zakazdym rozplakali.

verco 5:06 PM  

ale bloncka. prejav co len chces a co potrebujes...ja zase poznam tolko pesimistov co prejavuju len pesimizmus az ma to strasne ubija a nedokazem pri nich poriadne existovat lebo potom sa neda tak poriadne naozaj poriadne prejavit moja ..ja neviem veselost?dobra nalada? ide to s nimi tazko...casto o tom rozmyslam ako je to mozne ze niekto takto uvazuje, len tym negativnym smerom...ja tak existovat neviem. a najhorsie je ze tym ze im to poviem nic nezmenim...ani ich. No co uz . tak sme vsetci ini...nejako sa to budem snazit obmedzit, ten ich vplyv na mna...poplac si ked treba a ked to tak citis...ale ono to nakoniec bude len dobre, vies:)?

Pecosita 5:26 PM  

ty si tusim druha verzia mna ;)

Pecosita 5:27 PM  

fiha, pocuj, nie si ty druha verzia mna? vcera sa mi stalo, ze som sa pri klaboseni s kamosom pri pive zrazu nemohla zdrzat a tiekli mi slzy ako hrachy. v krcme. predtym sme sa rehotali a ja som zrazu plakala...a citila som presne to, co tu popisujes. citila som sa trapne, ze sa neusmievam, ale na verejnosti placem. ze ma videl ten, s kym som bola, ze ma videli ti, co sedeli pri vedlajsom stole.

lussul 9:17 PM  

zazracnica, kiezby si mala pravdu, lebo ja to este neviem.. ale budem ti verit :)

pec, neviem, nesme my skor originaly? ja totiz pivo strasne nemam rada ,)

3/4 11:20 PM  

Cez oci vletelo, cez oci vyplavi.

Pecosita 9:09 PM  

heh, mi to nejako zblblo, tie komenty...nevadi...a ano, mas pravdu, opriginal...co ma niekedy poodobny pocit ako ja..ale nie rovnaky..tak?:)

germa 12:10 PM  

ja uz placem aj bze hudby a aj na ulici a nech si myslí, kto chce čo chce

Anonymný 8:30 PM  

mne sa tie slzy stali v 34. az na tie cierne mraky pod ocami...to nebolo..oproti sedeli 2 mlade slecny a boli z mojich silou mocou tajenych slz sami velmi v rozpaku...je pohlad na smutok druheho rozpacity?
nedavno odo mna psychologicka chcela, aby som dostala von hnev...kricala, buchala pestou...sila mojho chcenia to urobit a nemohucnosti to urobit ma rozplakali...neviem sa zbavit hnevu...necitim ho, ale vraj tam niekde je...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP