štvrtok, mája 14, 2009

seen in_

Ešte ani nebola tma, keď som sa od havany s kolou vzďaľovala centru. Bolo po prednáške o sexe, pán kapacita sa napriek odbornosti prejavil ako chlap. Išli sme na festival, metrom, metrom a plným autobusom. V ňom som nemyslela na nič iné, len na oči mužov, prepichujúce pohľady bez kontextu.

Koncert bol výborný, výborné bolo skupinové vlnenie davu. Vo vzduchu lietali mydlové bubliny, fúkali ich dievčatá z okien internátu. Keď sa zotmelo, vzduchom začali lietať plastové poháre. Boli plné piva, pivo pršalo, mali sme ho všade, najviac na vlasoch a na tvári. Páčilo by sa mi, keby mi ho niekto z čela zotrel perami.

Koniec znamenal paniku a zem posiatu všetkým.

Jedno tenké spotené tričko a bunda nie sú dosť na noc pod holým nebom, ešte nie. Dostala som cudziu mikinu, voňala skvele. Povedala som mu že pripomína sneh, ale mýlila som sa. Bolo to latino a rýchle vrtenie bokmi.

Cestou domov sme stretli veľa dievčat s vyžehlenými vlasmi. Mali legíny, veľa mejkapu a zlú angličtinu. Hovorili sme o mne, či aj ja budem pôsobiť ako trúba tam hore v septembri. Aspoň že na legíny bude zima.

V taxíku sme cestou späť počúvali mládka
naprieč celou prahou
a v mojej hlave bola túžba odísť už odtiaľto domov.

2 komentárov:

anuk 10:00 PM  

je večer a vonia orgován, sedím v posteli s mokrými vlasmi a pri slabom svetle ako v tvojom článku z 30. apríla. myslím na ťažké aj ľahké, na kúsky o živote.

mám rada ako píšeš, mám to jednoducho rada.

Lilla 1:02 AM  

aj ja mam velmi rada ako pises... vzdy je v tom atmosfera, vyvola to dojmy a zanecha pocity... skoro hmatatelne pocity....

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP